Vrei să te distrezi, dar să nu ţi se facă rău? Hrăneşte-te sănătos de Sărbători!

Atmosfera Sărbătorilor de iarnă poate fi simţită şi dacă eşti mai atent la ceea ce mănânci sau bei. Există alternative recomandate de nutriţionişti pentru toate bunătăţile de Crăciun şi Anul Nou. Specialiştii revistei Libertatea pentru femei îţi arată care sunt acestea.
Preparatele tradiţionale sunt, de regulă, foarte bogate în grăsimi, proteine animale şi zahăr. Organismul nostru luptă din greu pentru a digera şi a metaboliza toată această avalanşă culinară, care pentru unii urmează şi după un post îndelungat. 

Iată cum faci faţă tentaţiilor dacă vrei să nu ai probleme de sănătate:

    mănâncă moderat, în cantităţi mici sau găteşte mai dietetic
    înlocuieşte sarmalele de porc cu cele de curcan
    găteşte cârnaţii fără grăsime (la cuptor sau grătar)
    fă salata de boeuf cu carne de pasăre şi maioneză light
    prepară piftie de curcan, nu de porc
    pregăteşte preparatele tradiţionale din pui, în loc de porc
    prăjiturile sau tortul să fie cu fructe, nu cu ciocolată
    cozonacul sau checul simplu, fără nucă
    fructe proaspete, în loc de bomboane de ciocolată
    alege băuturi de calitate, în cantităţi rezonabile. Preferă o votcă de calitate unei ţuici dubios fabricate şi vinul, whisky-ului. Mergi pe vinuri naturale, de ţară.

Sursa: http://www.libertatea.ro//detalii/articol/distrezi-faca-rau-hraneste-te-sanatos-sarbatori-427303.html

You might also like More from author

Comments are closed.