„Vinul Cetății”, cel mai recent produs de promovare al municipiului Alba Iulia

DCF 1.0
DCF 1.0

Turiștii care vor veni din acest an la Alba Iulia se vor putea întoarce acasă și cu ‘Vinul Cetății’, un vin medaliat la concursuri internaționale, cel mai recent produs de promovare al municipiului, lansat, joi, de autoritățile locale în parteneriat cu unul dintre cei mai importanți producători de vinuri.

În jur de 18.000 de sticle de Rhine Riesling vor fi pregătite în acest an pentru turiștii care vor ajunge la Alba Iulia. Vinul va putea fi achiziționat de la magazinele de suveniruri din Cetatea Alba Carolina sau de la unitățile HoReCa din oraș.

‘Dincolo de faptul că e un vin nu doar bun, ci excepțional — și zic asta ‘pe gustate’—e un produs de marketing, dacă vreți, care completează tot ce s-a făcut în ultimii ani pentru promovarea Cetății. La drept vorbind, nu poți să rămâi la infinit în era magneților de frigider, iar turistul care vine în Cetate a evoluat și el, vrea altceva, mai elevat, mai profund și mai reprezentativ. Altfel se întoarce acasă sau la prieteni cu un vin de colecție, care spune o poveste despre locul în care a fost, decât cu tradiționalul magnet’, a declarat primarul Mircea Hava.

Edilul a menționat că în Alba există două branduri puternice, vinul din regiune și Cetatea Alba Carolina. ‘Ne-am gândit că ar fi foarte bine ca cele două branduri să-și dea mâna și să creăm un produs care să vorbească și despre cetatea din Alba Iulia și despre vin. Și am reușit. (…). Va fi o atracție pentru turiști’, s-a arătat convins Mircea Hava.

La rândul său, managerul general al companiei de pe Valea Tîrnavelor, Claudiu Necșulescu, a apreciat că turiștii care vin la Alba Iulia vor vrea să bea un vin al locului, nu unul adus din străinătate.

El a explicat că a durat peste un an construirea acestui nou proiect, pornind de la partea de etichetare, de ambalaj, de selectare a ‘Vinului Cetății’. Pentru început a fost ales un vin recent premiat cu două medalii de argint la concursuri internaționale.

‘Este un soi care se pretează foarte bine la păstrare, pentru vinoteci. Este un vin cu adresabilitate foarte largă, chiar dacă nu are un conținut de zahăr mare. Are un complex de arome absolut deosebite, care sunt convins că va fi pe placul atât al consumatorilor de vinuri seci, cât și al consumatorilor de vinuri demiseci’, a afirmat Claudiu Necșulescu.

Acesta a menționat că la anul va fi alocat pentru „Vinul Cetății” un alt soi, în funcție de confirmările venite prin participarea la concursuri internaționale.

În altă ordine de idei, primarul Mircea Hava a amintit că Alba Iulia a fost primul municipiu din țară cu un manual de branding și că vor urma și alte produse, cum ar fi pâinea, care vor fi ‘branduite cu Cetatea Alba Iulia’. (Sursa: AGERPRES)

You might also like More from author

1 Comment

Comments are closed.