Vezi ce alimente te mențin în formă la birou!

Vrei să arăţi bine şi te gândeşti să ţii o dietă uşoară care să te ajute să intri în noua garderobă de toamnă.  Iată o dietă pe care o poţi ţine la birou şi prin care vei scăpa de 1,5 kg.

Săritul peste micul dejun, sanvdișurile pline de grăsimi, mâncate în fața computerului, prânzul însoțit totdeauna de desert, gustările hipercalorice dintre mese, toate sunt cele mai rele alegeri pentru silueta ta. Ți se pare greu să slăbești la birou? Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să slăbești 3 kg în câteva săptămâni și să fii în formă.

 

Micul dejun – obligatoriu

Dacă ți-ai imaginat până acum că sărind peste micul dejun sau peste prânz, ai să slăbești, ei bine  te-ai înșelat. Genul acesta de înfometare determină orgaismul să stocheze grăsimi, așa că obții exact rezultatul contrar. Gata, de azi nu mai ai voie să sari peste nicio masă, dar mai ales peste micul dejun. Este momentul zilei în care trebuie să prizi forțe, după aproape 10-12 ore de ”post negru”. Trezește-te cu 30 de minute mai devreme decât de obicei și bea un pahar de suc proaspăt de portocale, mănâncă un sandviș cu cremă de brânză și șuncă de curcan sau un iaurt cu cereale integrale.

Fă-ți timp pentru masa de prânz

Uneori nu ai timp o oră să mănânci la prânz, fie că ai ședințe peste ședințe, fie că ai multe sarcini de rezolvat. Așa că un sandviș ar fi o bună alegere, numai să nu-l iei de la fast-food-ul din colț. Optează pentru unul cu pâine integrală, multe legume și carne slabă pregătită pe grătar (curcan, pește ). Interzis sosurilor cu maioneză sau de alte genuri.  Și încă ceva! Nu mânca rapid, în fața calculatorului, cu un ochi la ecran și unul în dosare.  15 minute de pauză de sandviș nu fac rău nimănui, iar dacă ai timp 30 de minute pentru un prânz adevărat, și mai bine. Iată ce poți alege: 

–          200 g piept de pui la grătar + 200 g salată verde cu ridichi şi ceapă verde

–          200 g salata orientală (cartofi fierţi, ton, măsline, ceapă, ardei gras)

–          200 g  fasole verde sotată cu 50 şuncă de pui

–          200 salată de paste (100g) cu roşii, castraveţi, brânză degresată şi zeamă de lămâie

–          200 g salată de orez(100 g) cu 30 g şuncă de pui, ardei gras şi roşii

Gustările, puține și sănătoase

La câteva ore după prânz ai vrea să mănânci tot ce e gras, dulce și caloric? Acum e momentul să iei o gustare sănătoasă. Nu sări peste ea, pentru că, odată ajunsă acasă, vei da iama în frigider și vei mânca mai mult decât trebuie. Așa că poți alege:

–          30 g seminţe de dovleac crude, migdale sau caise uscate

–          1 baton cereale integrale

       –          200 g iaurt

       –          1 banană

Cină, simplu și puțin

Acum e momentul să păcălești stomacul, așa că trebuie să alegi ceva ușor și cu puține calorii, dar sățios. Nutriționiștii te sfătuiesc să combini o friptură din carne slabă cu legume fierte sau pe aburi. Supele și salatele sunt la fel de bune.  Iată ce poți mânca:

–          250 ml supă de legume

–          150 g păstrăv la cuptor cu 1 cartof copt

–          100 g mămăligă cu 100 g brânză degresată

–          150 g piept de pui la grătar cu 200 g sote de fasole verde.

You might also like More from author

Comments are closed.