UE: 60 de programe de promovare a produselor agricole, aprobate de Comisia Europeană

CAP Communication Networking EventComisia a aprobat săptămâna aceasta 60 de programe noi, în valoare de 94 milioane de euro,  pentru promovarea produselor agricole din UE pe piețele din afara UE și UE.

Comisarul european pentru agricultură și dezvoltare rurală Phil Hogan a spus: „Salut aceste noi programe, în special în contextul recentelor dificultăți de piață Astfel de programe sunt importante pentru crearea de noi oportunități de piață, în special pe piețele din afara UE, precum și creșterea consumului de produse în interiorul și în afara UE. ”

Acestea se vor desfășura în primul rând sub forma unor campanii multianuale de promovare prin evidențierea avantajele consumului de produse UE. Cele 60 de programe selectate (din cele  199  oferite) acoperă o gamă largă de categorii de produse, în special pe cele afectate de dificultățile de piață recente, cum ar fi produsele lactate, produsele din carne și / fructe și legume prelucrate în stare proaspătă.

Dintre cele 60 de programe selectate, 24 sunt pentru piața internă și 36 pentru țări terțe  precum China, țări din Orientul Mijlociu, America de Nord, Asia de Sud-Est, Japonia, Coreea de Sud, Rusia și Australia.

Toate schemele din cadrul acestui val sunt programe „simple” (organizate într-un stat membru), care vin în plus față de așa-numitele programe de „multiple” (în cazul în care organizațiile din diferite state membre se reunesc pentru a planifica programe de promovare comune – și pentru care nivelul sprijinului UE poate fi mai mare) – dintre care șase au fost identificate mai devreme în cursul anului și sunt susceptibile de a fi finalizate în viitorul apropiat.

Din păcate, pe lista cu programele aprobate nu apare niciunul românesc/

You might also like More from author

Comments are closed.