Slăbeşte mâncând! Alimente care grăbesc pierderea de kilograme

De ce sa te infometezi cand poti si altfel sa pierzi kilogramele in plus? Slabeste mancand! Modifica-ti stilul de a gati si redu aportul caloric zilnic cu ajutorul acestor strategii de slabit testate in timp. Construieste-ti un program alimentar care sa includa aceste alimente ce accelereaza slabirea. Legumele, fructele si produsele lactate iti vor asigura aportul vitaminic necesar pentru o functionare perfecta a sistemului tau digestiv.

Scapa in sfarsit de poftele ce te chinuie adesea, consumand gustari ce iti dau o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Citeste urmatoarea lista de ingrediente pentru a sti care sunt alternativele tale cand vine vorba de a introduce in dieta alimente ce te pot ajuta sa pierzi kilograme.
Slabeste mancand mai mult gris
Daca esti determinata sa faci anumite schimbari in dieta ta, este momentul potrivit sa descoperi efectele magice ale grisului. Fierbe putin gris cu lapte si da un impuls de energie organismului tau cu ajutorul acestei gustari foarte nutritive. Este bogat in fier si iti va pastra aportul de carbohidrati la un nivel ideal.

Branza slaba greceasca, un aliment care te ajuta sa slabesti
Acest produs lactat este foarte bogat in calciu, un element esential pentru un program eficient de dat jos kilograme. Fa-ti o salata delicioasa cu rosii, busuioc si branza pentru a-ti accelera metabolismul si a-ti consuma depozitele de grasime existente. Este importanta totusi cantitatea, asa ca nu depasi 120 de grame de branza per portie.

Mananca cereale de/cu grau si vei fi mai slab
Pierde kilograme consumand cereale cu grau. Pregateste-ti micul dejun preferat in care sa nu consumi mai mult de 2 cesti din acest ingredient pentru a salva calorii pretioase. Graul este benefic deoarece iti asigura necesarul de vitamina C si fier. Cauta si alte retete delicioase ce includ acest ingredient pentru a reusi sa scapi de kilograme fara eforturi foarte mari.

Grapefrutul roz arde caloriile, deci vei slabi mai usor
Numeroase studii au reusit sa demonstreze capacitatea grefului roz de a arde grasimi. Alege acest fruct ambrozic daca iti doresti sa reduci drastic aportul tau caloric zilnic. Grepfruturile sunt citrice, deci foarte bogate in vitamina C, au continut ridicat de potasiu si beta caroten. Un fruct de marime medie contine mai putin de 100 de calorii si este o varianta foarte buna pentru micul dejun sau pentru o gustare intre mese.

Introdu tofu din dieta ta si cura de slabire va da roade
Introdu in alimentatia ta si acest aliment foarte bogat in calciu si vei observa cum cura ta de slabire incepe sa dea roade. Tofu crud iti va asigura necesarul de proteine pentru functionarea ideala a metabolismului tau.

Fructele de padure goji
Fructele de padure sunt prietenii pe care te poti baza cand tii o cura de slabire. Aceasta familie contine cele mai gustoase si sanatoase fructe pe care trebuie sa le incluzi in alimentatia ta. Fructele goji au pe cat de putine calorii pe atat de multe vitamine si beta caroten. Incepe sa distrugi din tesutul adipos cu aceasta gustare delicioasa.
Sursa: http://jurnalul.ro/viata-sanatoasa/frumos-si-sanatos/alimente-care-nu-ingrasa-631534.html?utm_source=parteneriat&utm_medium=widget&utm_campaign=9am

You might also like More from author

Comments are closed.