Sfecla roşie, sursă naturală de zahăr

Dacă te-ai hotărât să renunţi la alimentaţia cu ouă, lactate şi carne în perioada postului de Paşte, este foarte important să consumi fructe şi legume hrănitoare. Specialistul Libertăţii pentru femei, dr. Şerban Damian, a făcut un top al celor mai sănătoase alimente, specificând care este cantitatea corectă pe care trebuie să o consumi pe zi.


Pastele făinoase consumate trebuie alese din făină integrală, pentru că sunt bogate în fibre. Porţia: 40-50 g.
Salata verde are puţine calorii, însă aduce fibre şi minerale, contribuind la sănătatea tubului digestiv. Porţia: 250 g.
Seminţele şi alunele sunt surse foarte bune de grăsimi şi proteine. Au minerale şi vitamine din clasa B şi vitamina E. Porţia: 50 g.
Merele sunt o sursă importantă de carbohidraţi, fibre şi vitamine – A, C, E. Porţia: 300-400 g.
Fasolea boabe aduce în corp proteine, fibre şi fier. Este săţioasă şi gustoasă. Porţia: 150 g.
Ciupercile sunt o sursă bună de proteine, fără a aduce grăsimi. De asemenea, au o cantitate mare de vitamine din clasa B. Porţia: 300 g.
Roşiile au un conţinut mare de antioxidanţi: licope şi betacaroten, de asemenea, multă vitamina C. Porţia: 200 g.
Sfecla roşie conţine potasiu, magneziu, fier, iod, cupru, vitaminele A, C şi B6 şi e o sursă naturală de zahăr. Se consumă fiartă sau stoarsă ca suc. Porţia: 200-300 g.

You might also like More from author

Comments are closed.