Sălaj: Metodă inedită de promovare, descoperită de pălincari

marsticla Producătorii de pălincă din Sălaj au găsit o metodă inedită pentru a-şi promova produsul la târgurile naţionale şi internaţionale de turism.

Astfel, 800 de sticle au fost agăţate în 120 de peri, meri şi caişi. Fructele vor creşte în interior, iar ulterior sticlele umplute, iar pălinca expusă în străinătate.

„Ideea este, în primul rând, să savurăm o pălincă cu mare plăcere văzând para în sticlă şi, pe de altă parte, este de mare efect pentru colecţie. Eu sunt colecţionar şi este un hobby al meu să pun în sticlă piersici, gutui, prune, pere… tot felul de fructe şi pălinca este mai bună”, a declarat despre idee, unul dintre produc[tori.

E un obicei vechi de când a apărut sticla. Noi ardelenii am fost inventivi. Am vrut să facem ceva mai deosebit. Fiecare se pricepe să ţină pălinca în butoi şi s-o pună, numai aşa, pe masă, a explicat și Grigore Ardelean, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Pălincă din Sălaj.(integral pe radiocluj.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.