Proiect: Registrul agricol, întocmit pe cheltuiala primăriilor

terenuri_agricoleUn Proiect de Hotărâre ela­bo­rat de Mi­nisterul Agriculturii şi supus dezbaterii publice pe site-ul său, stabileşte care vor fi formularele registrului agricol pentru perioada 2015 – 2019, precum şi faptul că primăriile comunelor, oraşelor, municipiilor şi a Municipiului Bucureşti vor gestiona regis­trul, pe cheltuiala lor, atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic.

„În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin comun al ministrului Agriculturii şi Dezvoltării rurale, al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publi­ce, al ministrului Afacerilor interne, al ministrului Finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică se aprobă normele tehnice de completare a registrului agricol. Registrele agricole pentru perioada 2015-2019, potrivit formularelor aprobate prin prezenta hotărâre, se întocmesc începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri”, se arată în proiect. Proiectul integral îl găsiți aici. (Integral pe curierulnational.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.