Produsele ecologice romanesti pot deveni brand de tara

Romania ar putea face un brand de tara din produsele ecologice, considera europarlamentarul Daciana Sarbu.
“Ar trebui sa acordam facilitati pentru producatorii de produse ecologice pentru a putea intra pe piata, mai ales daca vrem sa facem un brand de tara din acest sector. Decat sa promovam turismul, mai bine promovam produsele traditionale si ecologice pentru ca aici nu avem concurenta. Avem acest mare avantaj ca inca produc acei mici producatori traditionali. 

Consider ca acestea trebuie sa aiba avantaje pentru ca altfel nu au curaj sa proceseze si sa puna pe piata un produs finit”, a precizat Daciana Sarbu, citata de Income Magazine.

Europarlamentarul explica ca lipsa banilor pentru promovarea produselor ecologice si lupta cu marile lanturi de magazine sunt inca mari probleme in acest domeniu.

“De exemplu, producatorul magiunului de Topoloveni, desi este premiat la Bruxelles si ar putea fi un brand de tara, are probleme grave in a-si vinde produsele in Romania, mai degraba decat in afara tarii, pentru ca nu este sprijinit”, afirma Daciana Sarbu.

You might also like More from author

Comments are closed.