Produse tradiționale și în fast-food-uri

Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de restaurante fast food din lume folosește produse românești. Ouă, mere sau cereale sunt doar câteva dintre alimentele autohtone folosite în prepararea celor mai îndrăgite sandwich-uri pentru cei mici, și nu numai. În prezent, aproape 40% din produsele folosite de companie provin din fermele din țara noastră.

Vestea bună continuă și pentru producătorii locali, și asta pentru că lanțul de magazine fast food își dorește să ia marfă calitativă de la cât mai mulți fermieri autohtoni.

„Majoritatea contractelor sunt făcute prin rețeaua noastră de parteneri. Toate companiile care produc produse alimentare pentru MC Donald’s, practic au una din sarcini de a identifica producători locali. Prezența noastră la Indagra de asemenea este un punct de contact, dar suntem prezenți în piață și în cam toate județele pentru a intra în contact cu producători încercând să dezvoltăm parteneriate pentru că este important să continuăm să investim într-o poducție responsabilă și în agricultura românească”, a declarat Daniel Boaje, director general al unui lanț de fast-food, România. Acesta a adăugat, „este mai important însă să vorbim de agricultura românească de performanță și competitivă. Asta e dezideratul pe care încercăm să-l conservăm împreună cu partenerii noștri. Dacă putem să obținem 50-60-70%, noi vom aduce tot suportul.

You might also like More from author

1 Comment

  1. Producătorii locali își pot îndrepta atenția și către fast-food-uri | Pagina de Agricultură | Parte din familia RV

    […] „Majoritatea contractelor sunt făcute prin rețeaua noastră de parteneri. Toate companiile care produc produse alimentare pentru MC Donald’s, practic au una din sarcini de a identifica producători locali. Prezența noastră la Indagra de asemenea este un punct de contact, dar suntem prezenți în piață și în cam toate județele pentru a intra în contact cu producători încercând să dezvoltăm parteneriate pentru că este important să continuăm să investim într-o poducție responsabilă și în agricultura românească”, a declarat Daniel Boaje, director general al unui lanț de fast-food, România. Acesta a adăugat, „este mai important însă să vorbim de agricultura românească de performanță și competitivă. Asta e dezideratul pe care încercăm să-l conservăm împreună cu partenerii noștri. Dacă putem să obținem 50-60-70%, noi vom aduce tot suportul. Sursa: agro-tv.ro […]

Comments are closed.