Prodlacta – afaceri în creştere cu 60%

lapteartProducătorul de lactate Prodlacta din Braşov a încheiat primele nouă luni cu o cifră de afaceri de 29,28 milioane de lei (6,6 milioane de euro), în creştere cu 60% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Compania şi-a redus cu 6% pierderile până la 6,48 milioane lei (1,4 milioane de euro) în acest interval.

La începutul lunii noiembrie, acţionarii societăţii au aprobat majorarea capitalului social cu 17,6 milioane de lei, până la 69,88 milioane de lei, pentru acoperirea pierderilor contabile ale producătorului. Firma şi-a bugetat pentru acest an dublarea veniturilor şi reducerea pierderilor de aproape patru ori. Astfel, pentru anul în curs producătorul de lactate a bugetat venituri de 61,4 milioane de lei (13,8 milioane de euro), de peste două ori mai mari faţă de anul trecut, şi pierderi în scădere de circa patru ori, la 3,14 milioane de lei.

„Principalul obiectiv urmărit în anul 2014 de către acţionarul majoritar al Prodlacta va fi creşterea cifrei de afaceri, care până în anul 2015 să ajungă la 20 milioane euro. În privinţa vânzărilor, principalele obiective sunt: creşterea vânzărilor pe fiecare tip de client printr-o bună execuţie de piaţă şi prin implementarea unei sortimentaţii adecvate, crearea unei reţele proprii de distribuţie naţională pentru comerţul tradiţional, efectuarea de exporturi în pieţele unde JLC are deja piaţă de desfacere, în ţările vecine, precum şi oferirea de marcă proprie (a magazinelor) pentru export şi retehnologizarea societăţii pentru lansarea de noi produse“, se menţiona într-un raport al companiei.

În prezent, Prodlacta îşi desfăşoară activitatea de producţie în unitatea din Braşov. Producătorul mai deţine două fabrici de brânzeturi, în Făgăraş şi Homorod, ambele în judeţul Braşov, aflate în conservare din anul 2010. Societatea deţine şi o reţea de zece magazine proprii. (Integral pe bizbrasov.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.