Pesimismul predomina in randul consumatorilor romani

Ramane in categoria in care predomina pesimismul in randul consumatorilor, intr-un clasament realizat de compania de consultanta Nielsen pentru 56 de tari.
Consumatorii romani raman pesimisti, desi in primul trimestru al anului 2012, increderea romanilor in economie a urcat cu un punct, la 61 de puncte. Tara noastra s-a mentinut pe pozitia 47 in clasamentul Nielsen.

Pe ultimele zece locuri in studiu se se afla Polonia/Irlanda, Romania, Japonia, Spania, Franta, Coreea de Sud, Croatia/Italia, Portugalia, Grecia si Ungaria, relateaza MEDIAFAX.

India s-a mentinut pe prima pozitie, cu de 123 puncte, sub recordul de 137 de puncte stabilit tot de statul asiatic in 2006, la un an de la lansarea sondajului trimestrial al Nielsen.

La nivel global, increderea consumatorilor a urcat usor fata de trimestrul al patrulea al anului trecut, indicatorul avansand cu cinci puncte, la 94 de puncte, sustinut de o revenire puternica in SUA.

Studiul a fost realizat in perioada 10-27 februarie, prin intervievarea a 28.000 de persoane in 56 de tari.

You might also like More from author

Comments are closed.