Participarea Adama la platforma Mereni, Constanţa

IMG-20160528-WA0013 (1)Adama România a avut onoarea să participe ca partener special si furnizor la evenimentul în câmp organizat de Ameropa Distribution (împreuna cu Azomureş, Caussade şi John Deere). Tema din 2016 pentru această platformă tehnologică multianuală a fost “Campionii creează Campioni” cu referire la tehnologiile de vârf furnizate agricultorilor de companiile profesonale din agribusiness care au susţinut evenimentul. Top managementul Adama, reprezentat de Dimitris DRISIS (CEO România & Moldova) şi o echipă extinsă compusă din personalul din departamentele Vânzări, Promovare şi suport de la Adama s-au întalnit cu peste 200 fermieri profesionisti din regiunea Dobrogea, una dintre cele mai mari zone agricole din România, aflată între Dunăre şi Marea Neagră. Mesajul transmis de Dimitris numerosilor participanţi, inclusiv din presa agricolă reprezentativă, între care revistele Profitul Agricol, Ferma, Agrimedia si canalul AgroTV, a fost structurat pe trei mari axe:

1.Adama a reuşit să susţină creşterea vânzărilor şi dezvoltarea businessului în conformitate cu planul anual de lucru şi au urmat trendul de creştere al sectorului local in Trimestrul 1 2016 şi menţine o prognoză optimistă pentru prima jumatate a anului în pofida unor tendinţe pesimiste privind preţul materiilor prime agricole. Optimismul Adama se datorează faptului că fermierii români se pregătesc pentru obţinerea unor recolte record la culturile de toamnă, orz, grâu sau rapiţă. În plus, cererea de produse pentru protecţia plantelor este stimulată de ploile abundente din ultimele două luni.

2.Echipa Adama Romania este unita ca o familie puternică si fericită, decisă să deservească şi mai bine fermierii prin servicii mai profesioniste, de exemplu consultantă agronomica de proximitate sau asistenţă digitala viitoare in luarea deciziilor la ferma. Intre timp, cooperarea cu distribuitorii devine tot mai performantă.

3.Dupa aproape 2 ani de la schimbarea brandului in Adama, societatea îşi menţine la nivel local filosofia sa corporativa globală, “Obsesia Simplităţii”, vizând sa se distanţeze de o abordare de vânzari en-gros generică, prin iniţierea schimbării strategice, chiar dacă aceasta impune anumite sacrificii. Adama îşi doreşte să devină o marca de vârf în protecţia plantelor, oferind valoare adaugată tuturor partenerilor din ecosistemul comercial şi la nivel de utilizatori finali.

În final, Dimitris DRISIS a declarat că: „Adama adoptă poziția unei companii profesionale, puternice și nu va reveni la statutul unui concurent generic “low-cost” cu o reputație neclară.”

You might also like More from author

Comments are closed.