Napolact a colectat mai mult lapte decât posibilităţile de prelucrare şi vânzare

vaci_pasuneNemulţumirile crescătorilor de vaci faţă de societatea FrieslandCampina, deţinătoarea brandului Napolact, nu sunt justificate, deoarece cantităţile de lapte achiziţionate anul trecut au fost mai mari decât posibilităţile de prelucrare şi vânzare. În plus, preţul este la nivelul mediei europene, a declarat directorul de vânzări al firmei, Corneliu Cărămizaru.

„Dacă anul trecut am colectat cu 30% mai mult lapte şi am vândut mai mult doar cu 10% mai mult, înseamnă că am cumpărat mai mult lapte de cât era nevoie. În condiţiile unei pieţe libere am putut să scăpăm de acest surplus de materie primă, existând cerere pe piaţă. Aici Rusia a jucat un rol important şi ceea ce înseamnă piaţa, cererea şi oferta, s-a schimbat. Acest lucru ne-a determinat să ne gândim mai bine dacă dorim să colectăm lapte mai mult decât vindem. Comparând  preţul mediu pe care noi îl avem cu preţul mediu european, observăm că diferenţa este nesemnificativă. Ceea ce eu pot să garantez este faptul că preţul pe care noi îl oferim astăzi nu ne situează într-o situaţie avantajoasă pentru a cumpăra laptele din import”, a declarat Corneliu Cărămizaru ,directorul de vânzări societatea FrieslandCampina. (Integral pe radiocluj.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.