METRO Cash & Carry România lansează proiectul „Bunătăţi din România”

Bucureşti, 14 noiembrie 2012: După ce în luna mai METRO România lansa, în premieră pe piaţa de comerţ din România, programul „De-ale noastre”, compania dezvoltă proiectul de susţinere a producătorilor autohtoni cu cel de-al doilea program, numit „Bunătăti din România”.

Programul beneficiază de susţinerea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi vizează încurajarea consumului de produse româneşti prin realizarea de parteneriate cu producătorii români. În program participă producători autohtoni care acoperă diverse categorii de produse: peşte, carne, preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume şi fructe, pâine şi produse de panificaţie, vinuri, dar şi conserve.

Condiţia principală pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de METRO România, precum şi utilizarea unor procese care pot asigura trasabilitatea produselor.

„Bunătăţi din România” continuă direcţia iniţiată de programul „De-ale noastre”, primul program din România de susţinere a producătorilor locali de legume, în cadrul căruia METRO România asigură distribuţia produselor în reţeaua sa şi oferă asistenţă pe tot parcursul producţiei.

„Alături de legumele autentice „De-ale noastre”, proiectul Bunătăţi din România completează oferta de produse româneşti disponibile în METRO Cash & Carry România, atingând astfel aproximativ 75% din totalul sortimentului comercializat pentru categoriile de produse menţionate (aprx 4.000 articole din total sortiment românesc). Această prezenţă semnificativă reprezintă un maxim a ceea ce o companie de comerţ poate oferi spre comercializare ca produse autohtone, fiind expresia eforturilor noastre concentrate în această direcţie, de ani de zile. Suntem mândri că am fost primii pe piaţa de comerţ care am dat startul acestei mişcări şi sper ca, prin programele pe care le dezvoltăm, să reuşim să extindem acest procent, cu un impact real asupra evoluţiei economiei locale”, a declarat Anca Vizireanu, Director Cumparari Produse Alimentare METRO Cash & Carry România.

Prin întreaga platformă de susţinere a producătorilor români, METRO România încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei, setând totodată noi standarde, atât la nivelul pieţei – prin programele implementate – cât şi la nivelul producătorilor români – prin criteriile de calitate şi trasabilitate pe care compania le aşteaptă de la furnizorii săi.

{gallery}articles/2012/11/16/metro/{/gallery}

METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications

METRO Cash & Carry România
Bd. Theodor Pallady 51N, Clădirea C6, Corp A,
Sector 3, Bucureşti
Tel: +40 (31) 423 41 40
Fax: +40 (31) 423 41 02
E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro

You might also like More from author

Comments are closed.