Mănâncă mazăre să ai un stomac sănătos

Dacă vă plac preparatele din fasole sau mazăre, fibrele sunt un motiv în plus să le gătiţi mai des.
Aceste „ingrediente” magice ne ajută să avem o digestie sănătoasă şi un organism mai puternic.
Fasolea scade colestrolul. Fasolea conţine fibră solubilă şi insolubilă. Prima ajută la digestie şi previne constipaţia, iar cealaltă reduce nivelul grăsimilor din sânge.
Fasolea este o sursă de vitamina B, potasiu, seleniu, magneziu şi chiar calciu. Are foarte puţină grăsime şi aproape deloc colesterol. Consumul zilnic de fasole verde poate ajuta la scăderea valorii colesterolului cu până la 20%.

Mazărea protejează oasele. Mazărea ajută la protejarea sistemului osos, a inimii şi a vaselor sanguine. Dacă vă simtiţi obosiţi, sau lipsiţi de energie, o porţie de mazăre vă repune pe picioare, garantat, graţie nutrienţilor care produc energie. E şi un bun digestiv.

Lintea dă energie. Lintea este recomandată mamelor care alăptează, sporeşte nivelul de energie al organismului şi creşte rezistenţa fizică la efort. Nu există contraindicaţii serioase pentru linte, însă este indicat ca dieta să nu se bazeze excesiv pe consumul acestei legume, pentru a nu se solicita prea mult aparatul digestiv.

You might also like More from author

Comments are closed.