Mănâncă 9 mese pe zi şi scapi de colesterol

Nutriţioniştii britanici au descoperit cea mai simplă reţetă de menţinere a unei siluete sănătoase şi demne de invidiat.

Mănâncă dimineaţa, la prânz şi seara. Aşa te-a învăţat mămica atunci când erai mic. Greşit.

Conform nutriţionişti lor citaţi de „Daily Mail”, consumul constant şi în porţii mici de alimente pe durata unei zile menţine nivelul de zahăr constant în sânge, echilibrează presiunea arterială, menţine silueta şi protejează de colesterol.

 

Nouă mese de-a lungul unei zile, adică o gustare la fiecare oră este secretul unei vieţi sănătoase şi al unui metabolism de invidiat, susţine doctorul Susan Jebb, nutriţionist britanic.

2.000 de persoane au acceptat să participe la un experiment, în cadrul căruia trebuiau să consume 9 mese ­regulate pe zi.

Ei s-au încadrat în consumul normal de calorii specific vârstei lor şi au distribuit la fiecare masă porţii raţionale de nutrienţi.

Beneficiile nu s-au lăsat aşteptate.

Dacă în cazul a 1.200 de voluntari, 3 mese regulate pe zi duceau la o creştere a nivelului de colesterol de pe vasele sangvine de 28% în decursul unei luni, la cei care mâncau de 9 ori pe zi, nivelul colesterolului a scăzut.

Iată cum arată o zi în care ne hrănim corespunzător

8.00 – ou fiert, o felie de pâine prăjită unsă cu ulei de măsline şi gem – 230 calorii

10.30 – 80 g mure congelate, 125 g de iaurt fără grăsime – 99 calorii

11.30 – două batoane de cereale integrale unse cu gem – 172 calorii

13.00 – 300 g de supă de mazăre cu pui şi o chiflă – 235 calorii

15.00 – 2 felii de cozonac cu unt – 236 calorii

17.00 – un măr şi un pătrăţel de brânză – 120 calorii

19.00 – salată verde şi roşii mici, cu ulei de măsline şi parmezan – 195 calorii

20.30 – 120 g somon prăjit, dat cu coriandru, cuscus cu lămâie şi mazăre fiartă – 473 calorii

22.00 – o cană de ciocolată fierbinte şi un biscuite digestiv – 180 calorii

Total: 1.940 calorii

You might also like More from author

Comments are closed.