La Meat & Milk 2014, infoALIMENT va lansa campania ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA” (P)

alimentedfd

Printre necazuri, anii de criză au adus și un lucru bun: eliminarea unei bune părți a pseudo-investitorilor din sectoarele de carne și lapte ale României, adică, pe aceia care au scos din ecuație elementul cel mai important al unei afaceri: consumatorul! El este acela care dă valoare unui produs, unui business, el creează imaginea finală a unei companii, el este acela care girează succesul de piață al unui procesator.

De cealată parte, consumatorii sunt interesați să afle tot mai multe informații despre produsele din carne și lapte, dar și despre companiile care le produc.

Tocmai de aceea, Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, care va avea loc în zilele de 11, 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, va însemna pentru agenția infoALIMENT, pentru jucătorii din cele două industrii, dar și pentru consumatorii români, momentul stabilirii unui adevărat parteneriat, odată cu lansarea campaniei ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA”, campanie care se va bucura de toate ”ingredientele”: transparență, acțiuni comercial-informative, lansări de produse, culegerea de opinii de la consumatori etc..

Totodată, organizatorii Expo-Conferinței Meat & Milk invită consumatorii din Sibiu să viziteze secțiunea Business to Consummer-B2B, acolo unde vor putea degusta ultimele produse ale firmelor expozante, unde vor putea cumpăra produse din carne și lapte de cea mai bună calitate și unde vor putea să îi cunoască nemijlocit pe procesatori.Desigur, campania este menită să promoveze consumul de produse din carne și lapte de calitate, fiind organizată în cadrul programului Business to Consummer-B2C. Agenția infoALIMENT invită companiile de procesare a cărnii și laptelui să participe cu standuri proprii la campania ”Hrănește-te cuMINTE, alge CALITATEA”, având convingerea că, pe lângă plusul comercial pe care îl vor contabiliza, vor beneficia și de creșterea substațială a capitalului de imagine.

Zona ”Business to Consumer” va fi organizată în grădina hotelului Hilton. Fiecare stand va fi organizat în spații special amenajate (corturi cu pereți rabatabili), care vor fi prevăzute cu podea și puncte de conectare la sursă de energie electrică, acolo unde firmele își vor putea instala vitrine frigorifice.

Prin parteneriatul încheiat cu Primăria Municipiului Sibiu, campania va fi promovată în rândul sibienilor la radio, TV, panotaj stradal etc.

Menționam că numarul standurilor este limitat la 30. Dintre companiile care și-au anunțat prezența la campania ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA”, amintim: Danone, Carniprod, Mirdatod, Aurora Com.

 

Procesatori, alăturați-vă campaniei noastre; veți vinde mai mult!

Consumatori, campania vi se adresează direct: ”Hrăniți-vă cuMINTE, alegeți CALITATEA”!

 

Înscriere și relații suplimentare la tel:+4021 223 25 21, sau e-mail: [email protected] 

You might also like More from author

Comments are closed.