Fructele exportate din Moldova au pe ele aplicate logoului ţării

Mai multe asociaţii exportatoare de fructe din Moldova aplică logo-ul „Moldova” pe produsele livrate în Rusia şi ţările europene. Noua denumire de brand „Moldova”, cu sloganul „Un gust deosebit” a fost elaborată în conlucrare cu business-ul agricol, proiectul Competitivitatea Agricolă şi Dezvoltarea Întreprinderilor, finanţat de către Guvernul Statelor Unite, în scopul de a ajuta producătorii agricoli şi exportatorii din Moldova să creeze un brand solid pentru ţară, scrie noi.md.

 

 

Agenţia „INFOTAG” transmite cu referire la ACED că noul logo va îmbunătăţi perspectivele producătorilor agricoli şi va spori exporturile de fructe şi legume pe alte pieţe. Logo-ul va fi utilizat la expoziţia „Fruit Logistica-2013” de la Berlin, Germania, una dintre cele mai mari activităţi expoziţionale în domeniul fructelor proaspete din lume.

 

Producătorii de fructe din Moldova salută iniţiativa de promovare a exporturilor de produse proaspete din Moldova sub un brand comun. “Designul logo-ului este unul foarte reuşit, iar de pe urma utilizării lui vor beneficia în special producătorii şi exportatorii moldoveni, dar şi întreaga ţară. Este necesar să elaborăm cerinţele de calitate pentru cei care vor să facă afaceri sub numele de brand naţional”, afirmă directorul executiv al asociaţiei Moldova Fruct, Petru Stratan, specifică publika.md.

 

Companiile producătoare de carton aplică deja noul logo „Moldova” cu sloganul „Un gust deosebit” pe lăzile cu fructe destinate pieţelor internaţionale.

You might also like More from author

Comments are closed.