Festivalul Pescăresc Delta din Carpați, un succes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Doripesco a organizat în perioada 6 – 08 septembrie cea de-a doua ediție a Festivalului Pescăresc Delta din Carpați. Scopul acestui festival îl reprezintă educarea consumatorului cu privire la consumul de pește, deoarece acesta a fost și rămâne o sursă de sănătate.

În plus, dacă la prima ediție a festivalului, compania Doripesco a lansat gama de produse „Delta din Carpați – Doripesco”, cu ocazia acestui festival pescăresc, clienții au fost anunţaţi și de apariția pe piață a celei de-a doua game de produse „Pescăria din Transilvania – Doripesco”.

Evenimentul a fost un adevărat succes, întrucât pe parcursul celor trei zile de festival, fluxul de vizitatori a fost de peste 40.000. În ceea ce privește vânzările, la fel ca și la prima ediție locul I a fost ocupat de renumiții mititei pescărești, care s-au vândut într-o cantitate dublă față de prima dată, 20.000 de bucăți. Foarte bine a mers și crapul la grătar – 5.000 porții, dar și restul preparatelor: păstrăv la grătar – 3.400 porții, chifteluțele pescărești – 1.500 porții, crochete pescărești – 700 porții. Noutatea acestui festival a fost reprezentată de rondelele de nisetru la grătar, care au trezit interesul vizitatorilor și care s-au vândut într-un număr de aproximativ 1.200 porții.
A fost realizată și o tombolă a festivalului, premiul cel mare constând într-un weekend de vis la pensiunea Poiana Râșnoavei-Doripesco.Distracția a fost asigurată atât de trupe locale (Atomic, Gabi&Remus, Escapada, Frappe), cât și de artiști consacrați (Cornelia & Lupu Rednic, Compact, Aurel Tămaș). Mai mult chiar, tuturor celor prezenți li s-a oferit posibilitatea de a participa la diverse concursuri: de mâncat mititei și chifteluțe pescărești, concursuri de dans, sau de atenție, fiind recompensați cu numeroase premii: tricouri, șepci, rucsacuri, sacoșe, pelerine de ploaie, etc.

„Pentru echipa Doripesco, experiența organizării celei de-a doua ediţii a Festivalului Pescăresc Delta din Carpaţi a fost una desăvârșită, deoarece am fost surprinși să vedem dorința oamenilor de a consuma pește, dorință aflată în continuă creștere de la an la an. Contextul actual ne obligă să fim responsabili în privinţa alimentaţiei, iar din acest motiv Doripesco a venit în întâmpinarea dorinţei clienţilor, prin preparatele pescăreşti unice pe piață. Acesta este unul dintre motivele pentru care dorim să facem o tradiție din organizarea acestui festival pescăresc, ci nu doar la Brașov, ci în întreaga țară”,a declarat Alina Nistorescu – Director Marketing S.C. Doripesco S.A. (Sursa: amosnews.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.