Doar câteva zile până la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014 (P)

mmgCea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat &Milk 2014, care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu sub genericul ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, va pune sub lupă cele mai stringente aspecte ale activității din domeniile producției și procesării cărnii și laptelui.

Parteneri oficiali: MADR, ANSVSA, APRIL, Romalimenta, ARC, APCPR.

Partener Principal Finanțare: Banca Comercială Carpatica.

Organizații internaționale: Parlamentul European, UECBV, DGAgri, Wageningen University-Olanda etc.

Invitați speciali: Daniel Constantin-Viceprim-ministru șiMinistru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daciana Sârbu-Europarlamentar, Viorica Dăncilă-Europarlamentar, Vladimir Mânăstireanu-Președinte al ANSVSA,Liviu Harbuz-Vicepreședintele Comisiei pentru Agricultură și Industrie Alimentară din Camera Deputaților,Gheorghe Turtoi-Secretar de Stat MADR, Daniel Biro-Comisar Șef IGPR, Petruț Stancu-Comisar Șef IGPR, Jean-Luc Meriaux-Secretar General UECVB, Wim Zaalmink-Wageningen University-Olandaetc..

Având ca argument succesul edițiilor precedente, estimam un numar de peste 250-300 de participanti: fermieri, top-manageri, investitori, procesatori, furnizori, specialisti din cele trei sectoare ale agroindustriei, reprezentanți ai confederațiilor și asociațiilor de profil, oficiali MADR, ANPC, ANSVSA și ai altor ministere, dealeri de echipamente și utilaje, firme de consultanța, case de avocatură, banci, fonduri de garantare,  reprezentanți ai ambasadelor.

Participanților le vor fi prezentate produse inovatoare, noutăți tehnologice, legislative sau din sectorul bancar destinat investițiilor în zootehnie și procesare, echipamente și dotări pentru ferme și fabrici de procesare, trasabilitate și siguranța alimentară, sănătate, laborator, logistică etc.

Lucrările conferinței vor fi organizate după următoarea structură:

–         Sedință comună, în fiecare dimineață

–         Workshop-uri tematice, în prima parte a fiecărei zile

–         Standuri de prezentare B2B, B2C

–         infoTRIP – în ziua de 11 iunie:

–         Masă rotundă în ziua de 12 iunie 2014 – dezbatere televizată

–         Networking

La această ediție, secțiunea EXPO va beneficia de două zone de expunere, B2B (Business to Business) și B2C (Business to Consumer), acesta din urmă fiind  organizată în premieră.

Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014 va marca debutul campaniei inițiată de infoALIMENT, destinată în egală măsură procesatorilor și consumatorilor, intitulată ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA”. 

 

You might also like More from author

Comments are closed.