Dieta toamnei: Slabeste 7 kilograme in doua saptamani

Impreuna vom gasi mereu solutii pentru dorintele tale. De data aceasta ne vom adresa cititoarelor care vor sa slabeasca.

Doar pentru ca a venit toamna, nu trebuie sa gasesti in asta o scuza pentru a-ti neglija silueta. Intr-adevar, mai multe haine pot masca cele cateva kilograme care nu ai vrea sa se vada, dar nu e mai bine sa nu le ai?
Daca faci parte dintre femeile care isi doresc sa scape de cateva kilograme, iti voi propune o dieta eficienta, pentru doua saptamani si 7 kilograme in minus. 

Potrivit site-ului Diet.com, programul Scarsdale are o vechime de 34 de ani si chiar da rezultate, insa va trebui sa fii foarte atenta in timpul urmarii acestuia: respecta cantitatile, ia masa la ore cat mai potrivite si tine cont de fiecare schimbare a corpului.

 

Inainte de a descrie meniul Programului Scarsdale, trebuie sa iti amintesc: consuma cat mai multa apa, pentru hidratare si detoxifiere. De asemenea, va trebui sa notez ca poti gati mancarea cu orice condimente si verdeturi, sare, sosuri usoare si mustar. 

Nu sunt permise graul, cartofii sau mazarea. Va trebui sa nu consumi alcool, sa nu faci inlocuiri in meniu si sa nu consumi intre mese decat morcovi sau telina. Carnea va trebui sa fie cat mai slaba si sa indepartezi si pielea (la carnea de curcan sau cea de pui). Nu este necesar sa mananci tot ce scrie pe lista, dar nu ai voie sa adaugi nimic. Nu tine dieta mai mult de cele doua saptamani mentionate, iar cand te simti satula, opreste-te: nu iti supraincarca stomacul.

Micul dejun va fi acelasi in fiecare dintre cele 14 zile, si anume:

– O jumatate de grefa/ jumatate de cana de ananas taiat bucati/ jumatate de mango/ o felie medie de pepene galben;

– O felie de paine integrala, fara unt;

– Cafea/ ceai (fara zahar, lapte, frisca sau miere).

 

Luni

Pranz:

– felii de carne rece(pui, curcan sau porc);

– rosii taiate, fierte sau inabusite, atat cat ai nevoie pentru a te satura;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– peste sau fructe de mare;

– salata (legume si verdeturi dupa preferinta);

– o felie de paine integrala;

– grefa;

– cafea, ceai sau apa.

 

Marti

Sursa foto: Shutterstock.com

Pranz:

– salata de fructe (dupa preferinta);

– cafea, ceai sau apa.

Cina :

– carne slaba la gratar;

– rosii, salata verde, telina, masline, varza de Bruxelles sau castraveti;

– cafea, ceai sau apa.

 

Miercuri

Pranz:

– salata de ton sau de somon cu ulei si lamaie;

– grefa sau pepene galben;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– friptura de miel(fara grasime), peste, fructe de mare, pui sau curcan;

– salata de rosii, castraveti, telina si salata verde;

– cafea, ceai sau apa.

 

Joi

Pranz:

– doua oua, gatite oricum (dar fara grasime);

– branza de vaca, de asemenea fara grasime;

– rosii taiate sau inabusite sau putina fasole;

– o felie de paine integrala;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– pui inabusit sau la gratar (fara grasime si fara piele);

– cat mai mult spanac, ardei verde si fasole;

– cafea, ceai sau apa.

 

Vineri

Pranz:

– cateva felii asortate de branzeturi;

– spanac pe saturate;

– o felie de paine integrala;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– peste;

– salata din legume proaspete;

– o felie de paine integrala;

– cafea, ceai sau apa.

 

Sambata

Pranz:

– salata de fructe, pe saturate;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– friptura de pui sau de curcan (la gratar);

– salata de rosii si salata verde;

– grefa;

– cafea, ceai sau apa.

 

Duminica

Pranz:

– carne de pui/ curcan (gratar, rece sau calda);

– rosii, morcovi, varza gatita, broccoli sau conopida;

– grefa;

– cafea, ceai sau apa.

Cina:

– carne de vitel fiarta, fara grasime;

– salata cu telina, castraveti, salata verde, rosii;

– varza de Bruxelles;

– cafea, ceai sau apa.

 

Poti inlocui orice masa de pranz, din orice zi, cu o jumatate de cana de branza slaba/ telemea de vaca, amestecata cu o lingura de smantana slaba, fructe taiate (pe saturate), peste care poti presara 6 nuci pisate si nelipsitele lichide: cafea, ceai sau sucuri dietetice

In a doua saptamana de dieta vei repeta acelasi meniu din fiecare zi. Daca ti-a placut aceasta dieta si vrei sa continui cu ea, va trebui sa faci intai o pauza de mentinere de doua saptamani.

 

Dieta de mentinere va exclude categoric din alimentatia ta zaharul, smantana, laptele integral (poti consuma doar din cel degresat, dar si pe acela cu moderatie), inghetata, prajiturile, dulciurile, ciocolata, cartofii, orezul, fasolea uscata, avocado, pastele de orice fel, mezeluri de orice fel, carnea grasa, sosurile (inclusiv maioneza!), untul sau orice fel de grasime (nici chiar pentru gatit) si untul de arahide. Paine poti consuma doar din cea integrala, maxim 2 felii pe zi. Exista si cateva alimente pe care trebuie sa le consumi cu moderatie, cum sunt nucile, ouale (maxim 3 pe saptamana, gatite fara grasime), sucurile dietetice si alcoolul.

P.S. Ar fi minunat daca ai indrazni sa iti provoci si musculatura cu cateva exercitii de aerobic, macar cateva intinderi si flexari: miscarea nu a facut niciodata rau nimanui.

You might also like More from author

Comments are closed.