Dieta de refacere dupa Craciun

Regim alimentar sub 1000 de calorii

Mesele de Craciun au fost mai mult decat consistente, nu-i asa? Ca sa nu mai vorbim de dulciuri si prajituri carora nu le poate rezista nimeni. In cele cateva zile de sarbatoare, kilogramele in plus se pot acumula fara sa-ti dai seama. O dieta echilibrata te poate ajuta sa scapi de ele.

Cea mai mare eroare pe care o poti face este sa-ti fortezi organismul. Pastilele de slabit pot functiona rapid dar cele mai multe dintre ele iti pot ataca ficatul si te deshidrateaza.

 

Mai bine mareste cantitatea de apa pe care o bei in mod normal si consuma cel putin 2 litri in fiecare zi. Ceaiurile neindulcite sunt si ele binevenite. Cele mai recomandate in cadrul unui regim sunt cele de tei, musetel si salvie.

O alta idee proasta este infometarea. Daca sari peste mese, stomacul tau va fi grav afectat. Manaca pe saturate dar in portii mici. Incearca formula clasica: trei mese pe zi si doua gustari intre ele. Retine insa: ultima masa nu trebuie consumata mai tarziu de ora 19.00.

Iata cum poti pierde rapid si sanatos surplusul de kilograme acumulat de Craciun cu o dieta de sub 1000 de calorii pe zi.

 

Ziua 1:

Micul dejun: Incepe ziua cu o cafea mica, nu mai mult de 150 ml. Poti adauga un strop de lapte si putin indulcitor. Rontaie un biscuit sau doi dar nu mai mult.

La gustarea de la ora 10 poti manca un mar.

Pranzul din prima zi trebuie sa fie compus din doua rosii umplute cu branza de vaci. Daca nu ai rosii la indemana, incearca doi ardei grasi. Nu folosi niciun fel de condiment ci bucura-te doar de gustul proaspat al legumelor.

La ora 16.00 poti savura linistita aroma exotica a unui kiwi sau a unei mandarine.

Cina trebuie sa fie usoara. Fa-ti un ceai de 200-250 ml si serveste-l cu 100 gr de branza de vaci la care poti adauga o singura felie de paine neagra.

Ziua 2:

Dimineata manaca 200 ml de produse lactate. Poti opta pentru iaurt, kefir sau sana. Doua ore mai tarziu, un mar copt va fi gustarea ideala. Incearca totusi sa nu depasesti ora 10.00.

Pranzul din aceasta zi va contine 200 g de carne de pui fiarta sau la gratar cu 250 de grame de salata de dovlecei si o mandarina. Pentru salata, cauta un sos low-fat sau bucura-te de ea pur si simplu!

La gustarea de la ora 16.00, manaca o portocala mare si vei simti cum capeti energie.

Termina ziua cu 150 gr de branza de vaci cu 250 gr de rosii si castraveti.

Ziua 3:

Micul dejun va fi mai consistent decat in zilele precedente: 250 ml ceai, 100gr de branza de vaci,o felie de paine neagra si un mar.

La gustarea de la ora 10.00, mai rontaie linistita un fruct.

La pranz, mananca 250 ml de supa de legume fara ulei iar ca felul doi serveste cateva linguri de mancare de spanac. Ca desert, savureaza un kiwi.

Dupa-amiaza manaca un mar potrivit ca marime.

Seara manaca un sana sau iaurt cu o felie de paine neagra.

Ziua 4

Micul dejun din ziua 4 nu trebuie sa contina mai mult de 100 gr de branza de vaci si doua felii de paine.

La gustare poti manca o jumatate de banana.

Pranzul va fi compus din 300 gr de salata de cruditati fara maioneza la care poti adauga o lingurita de ulei. Mai poti manca 200 de grame de mancare de ciuperci sau legume gatite cu putin ulei de masline.

La ora 16.00, manaca un iaurt si un fruct de care vrei tu.

Pentru cina, prepara un ou ochi romanesc cu 100 gr de branza de vaci si un ardei.

Ziua 5

La micul dejun, pune o lingura de germeni de grau in 200 ml de lapte degresat apoi rontaie o nuca sau doua.

La doua ore dupa micul dejun, mananca o portocala mare.

La pranz, serveste 300 gr de salata de cruditati cu o lingurita de ulei si o felie de paine neagra.

Dupa- amaiza mananca un mar proaspat sau daca ai posibilitatea, pune-l intai la copt.

Cina trebuie sa fie compusa din 300 gr de salata de legume si 100 de grame de pesmeti.

Ziua 6

La micul dejun, 200 ml de suc de portocale proaspat stors si 2 linguri de musli.

Gustarea ta trebuie sa contina doar un mar sau un kiwi.

Pranzul trebuie sa fie compus din 250 ml supa de legume sau 300 gr de salata de varza si un ou fiert.

La ora 16.00 manaca o mandarina

Seara, incinge gratarul si pune la sfarait 200 de grame de ciuperci cu putina ceapa si un catel de usturoi. Mai poti manaca si un iaurt mic.

Ziua 7

Un ceai de salvie sau de mustel cu doua felii de paine neagra iti vor oferi energia necesara pana la ora 10.

Manaca apoi un fruct proaspat sau un mar copt. De asemenea, te poti rasfata cu o mana de capsuni. Sunt mai greu de gasit iarna si sunt destul de piperate dar dupa 6 zile de regim, meriti un rasfat nevinovat!

La pranz, prepara-ti un bol mic de supa de rosii. Poti manca si 200 gr de carne de vita la gratar asezonata cu putina salata verde.

La gustarea de dupa amiaza , stii deja, un fruct.

Seara coace-ti un cartof de 150-200 gr si picura pe el doar o lingurita de margarina

Ziua 8

Dimineata, liber la lactate! Un iaurt, sana sau kefir cu o o felie de paine neagra dar nu mai mult de 250 ml.

Inlocuieste astazi fructul de la ora 10 cu 100 gr de branza de vaci.

La pranz, ai voie 250 gr de peste rasol cu morcov si cartof.

In aceasta dupa amiaza, citricele sunt cele mai recomandate. Poti manca o portocala sau un grepfruit.

La cina, 250 de grame de salata verde si un iaurt mic.

Ziua 9

Poti sa-ti incepi dimineata cu 250 ml de lapte degresat si o felie de paine neagra. Doua ore mai tarziu, mananca un fruct.

Pranzul de astazi va fi compus din 250 gr de ghiveci de legume si inca un fruct!

In dupa-amiaza 9 a dietei, poti manca un ou fiert si o rosie.

Seara, pune de-o mamaliga! Dar nu mai mult de doua linguri peste care poti sa adaugi 50 gr de branza de vaci. Mai poti manca 100-150 gr de piept de pui la gratar.

Ziua 10

Fierbe-ti un ou si manaca-l cu una sau doua felii de paine neagra iar la ora 10.00 manaca o mandarina.

La ora 13.00, poti manaca 150 gr pui la gratar, un ardei copt si un mar.

La ora 16.00 mananca un kiwi.

Ultima cina a dietei e poate cea mai drastica. Prepara-ti 250 ml de compot de fructe indulcit cu zaharina si incheie seara cu o portocala.

Ca sa duci un stil de viata sanatos, regimul alimentar trebuie sa fie insotit si de exercitii fizice. Daca ai nu program incarcat, nu este nicio tragedie daca nu ajungi la sala. Renunta la lift si foloseste scarile, mergi energic, danseaza! Tine minte insa ca dietele nu sunt minuni. Primul pas catre frumusete nu este un regim alimentar ci stima de sine. Iubeste-te si ai rabdare cu tine iar rezultatele se vor vedea garantat.

Sursa: http://www.kudika.ro/articol/frumusete~dieta/24817/dieta-sub-1000-calorii/pagina-6.html

You might also like More from author

Comments are closed.