Dietă: Cum să mănânci pe săturate şi să slăbești

Nu îți plac curele de slăbire stricte pentru că ți-e tot timpul foame în timp ce le ții? Îți propunem o dietă care să te facă să te simți sătulă, dar să și slăbești.

Cum funcționează? Simplu: dimineața și seara bei câte un pahar mare cu lapte. La prânz, mănânci unul dintre felurile de mâncare propuse de noi. Între timp îți mai poți potoli foamea cu unul din cele două deserturi delicioase din listă (unul pe zi) și cu doi biscuiți digestivi. Cura se ține timp de patru zile, cu posibilitatea de a o repeta peste o săptămână.


1 Supă de fasole cu brânză

Ingrediente (4 porții):
►2 morcovi
► o tulpină de țelină
►un dovlecel
►2 linguri ulei
► un litru supă de legume
►250 g fasole albă
►175 g cremă de brânză slabă cu verdeață
►4 linguri de crutoane
Preparare: Se fierbe fasolea, după ce a fost lăsată la înmuiat peste noapte. Se curăță legumele și se taie felii. Morcovii și țelina se călesc în ulei. După aceea, se adaugă supa de legume și se lasă la fiert circa 10 minute. Se adaugă dovleceii și fasolea și se mai lasă încă 5 minute și apoi se amestecă în supă 100 g de brânză. Se servește cu restul de brânză și cu crutoane.
2 Ruladă cu sos de capere

Ingrediente (4 porții):
►4 fileuri din piept de pui
(circa 150 g bucata)
►4 felii șuncă
►sare
►piper
►o linguriță măghiran
►o lingură pătrunjel tocat
►3 linguri capere
►150 g ton la conservă în suc propriu (fără ulei)
►6 linguri maioneză dietetică
►100 g iaurt
►puțin suc de lămâie
Preparare: Se spală carnea, se usucă și se bate pentru a se subția. Se sărează și se piperează, după gust. Se pun deasupra măghiranul, pătrunjelul și câte o felie de șuncă. Se rulează și se prind cu câte o scobitoare. Se prăjesc în ulei încins până când devin maronii-aurii. Se face focul mai mic și se prăjesc, timp de 15 minute, întorcând pe toate părțile. Între timp, scurgi bine tonul și îl pasezi împreună cu maioneza și cu iaurtul. Se adaugă în sos caperele, puțină sare, piper și suc de lămâie, după gust. Ruladele se pun în farfurii și se toarnă sos peste ele. Ai putea să le servești cu salată de roșii cu ceapă verde și sos vinaigrette din oțet, ulei de măsline, sare, piper și muștar.
3 Friptură de vită cu broccoli

Ingrediente:
►600 g broccoli
►4 bucăţi mușchiuleț de vită (circa 150 g bucata)
►2 cepe
►rozmarin
►o lingură unt
►2 linguri ulei
►sare
Preparare: Se fierb broccoli în apă cu sare circa 5 minute. Se taie ceapa peștișori. Se freacă mușchiulețul cu rozmarin. Se topește untul într-o cratiță. Se toarnă peste broccoli și se ține acoperit să rămână cald. Uleiul se încălzește într-o tigaie acoperită, apoi se prăjesc fripturile pe fiecare parte împreună cu ceapa, care se adaugă spre sfârșit. Se pun toate pe farfurie. Se pot servi cu cartofi copți la cuptor (un cartof de porție).
4 Salată de legume cu pui

Ingrediente:
►300 g șuncă de pui
►2 miezuri de salată verde
►un morcov
►4 roșii medii
►50 g bacon
►200 g iaurt slab
►4 linguri maioneză dietetică
►4 linguri crutoane
►40 g parmezan ras
Preparare: Se taie salata fideluță. Se rad morcovii. Se taie roșiile felii, șunca și baconul – în pătrățele. Se pun la un loc toate ingredientele. Se amestecă maioneza cu iaurtul și se adaugă la salată. Se servește cu crutoane și cu parmezan deasupra.
DESERT
Cremă de iaurt cu zmeură

Ingrediente:
►100 g zmeură congelată
►500 g iaurt degresat
►2 linguri suc de lămâie
►3 linguri zahăr
►un pachet zahăr vanilat
►200 g smântână slabă
Preparare: Se decongelează zmeura și se pasează. Se amestecă cu telul piureul de fructe cu iaurtul, sucul de lămâie și cu zahărul. Se bate bine smântâna cu zahărul vanilat. Cele două compoziții se pun, în straturi, în pahare înalte. Se marmorează cu o furculiță. Se poate orna cu fructe proaspete.
Cremă de vanilie cu piersici

Ingrediente:
►4 piersici coapte
►o portocală mică
►o lămâie
►3 linguri zahăr
►500 g budincă de vanilie (preparată din praf de budincă cu lapte degresat)
Preparare: Se taie piersicile felii. Se îndepărtează sâmburii și coaja. Se storc lămâia și portocala. Se pasează piersica împreună cu zahărul și sucul de fructe. Se pun alternativ în pahare piureul de fructe și budinca. Se poate orna cu felii de piersică și frunze de mentă.

Sursa: http://www.unica.ro/detalii-articole/articole/dieta-mananci-saturate-slabesti-28626.html#top

You might also like More from author

Comments are closed.