Dieta: 6 alimente care te ajuta sa ai un corp tonifiat

Corpul tonifiat este visul oricarei femei, insa pentru multe reprezentante ale sexului frumos ramane la acest stadiu. 
Fie din cauza alimentatiei nepotrivite, fie din cauza sedentarismului, multe doamne si domnisoare nu reusesc sa aiba un corp tonifiat. Nu ar trebui sa fie si cazul tau. 


Invata ce trebuie sa mananci pentru a avea un corp suplu si muschi tonifiati.

De ce nu ai un corp tonifiat

Pe masura ce inaintezi in varsta, pielea isi pierde din fermitate, devenind vulnerabila in fata dezvoltarii celulelor adipoase. Atunci cand sub piele se aduna prea multa grasime, corpul isi pierde aspectul tonifiat, devenind „pufos” in zone precum abdomen, solduri, coapse si brate. De aici pana la celulita mai este un singur pas.

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a-i reda corpului tau fermitatea este sa reduci cantitatea de grasimi si sa faci sport. Sa stii ca lucrurile nu sunt atat de grele pe cat ar putea sa-ti para la prima vedere.

Ce sa mananci pentru a avea un corp tonifiat

In primul rand, pentru a avea un corp tonifiat trebuie sa excluzi din alimentia ta sau sa consumi rar produsele pline de grasimi si carbohidratii simpli, de la unt si margarina, pana la prajeli, produse de fast food, paine alba, paste, orez si cartofi. Alimentele bogate in proteine, fibre, vitamine si minerale sunt esentiale pentru ca pielea ta sa-si recapete prospetimea si fermitatea.

Pentru a avea un tonus muscular exemplar, este recomandat sa ai 5-6 mese mici pe toata durata zilei. In acest fel, organismul tau va avea timp sa intensifice arderile metabolice, iar grasimile nu vor apuca sa se depoziteze pe muschi.

1. Carne rosie

Carnea rosie este unul dintre cele mai bune alimente pentru definirea masei musculare si pentru obtinerea unui corp tonifiat din cap pana in picioare. Carnea rosie are un continut ridicat de aminoacizi (in special arginina), substante esentiale pentru sinteza proteinelor. Consuma carne rosie constant, dar cu moderatie, deoarece si ea contine grasimi.

2. Somon

Somonul are un continut ridicat de antioxidanti care imbunatatesc aspectul pielii si accelereaza metabolismul. Pentru a avea un corp tonifiat, poti consuma si ton, macrou si sardine. Daca tot am ajuns la capitolul peste, iti recomandam si uleiul de peste pentru tonifierea corpului. Acesta actioneaza ca un antiinflamator si contribuie la mentinerea elasticitatii pielii.

3. Oua

Ouale sunt o sursa excelenta de proteina pura si au un numar scazut de calorii. Daca vrei sa obtii un corp tonifiat, iti recomandam sa consumi oua de 3-4 ori pe saptamana, insa ai grja sa nu faci abuz.

4. Migdale

Pentru gustarea dintre mese, este indicat sa consumi o mana de migdale sau de seminte de dovleac. Aceste alimente contribuie la cresterea tonusului muscular. De fiecare data cand simti nevoia sa rontai ceva, alege migdalele. Sunt mult mai sanatoase decat alte alimente si te ajuta sa ai o piele ferma.

5. Spanac

Spanacul este una dintre cele mai sanatoase legume din lume. Contine vitamine, minerale si antioxidanti esentiali pentru organismul tau, dar mai mult decat atat, contine carbohidrati complecsi si fibre, nutrienti benefici pentru muschi si tonusul muscular.

6. Quinoa

Quinoa are un continut bogat de proteine si fibre si iti furnizeaza necesarul zilnic de energie. Aceasta cereala-minune este un substitut ideal pentru carne, iar prin continutul de antioxidanti esentiali (vitamina A, E si C) incetineste procesul de imbatranire si contribuie la mentinerea supletii pielii.

Autor: Laura Galan

You might also like More from author

Comments are closed.