Cum sa te bucuri de dulciuri Fara sa iti compromiti silueta: 5 Trucuri utile

In general, dulciurile sunt nocive organismului. Totusi, ele nu ar trebui scoase complet din alimentatie.
Excluderea dulciurilor din dieta poate favoriza cresterea frecventei starilor de oboseala acuta si instalarea depresiei.

Ce ar trebui sa faci ca sa te bucuri de gustul si de beneficiile dulciurilor, fara insa a te ingrasa?

1) Invata-te sa nu mananci dulciuri seara. Momentul optim pentru servirea unei prajituri savuroase este inaintea sau la inceputul micului dejun.

 

2) Combina dulciurile cu surse bune de fibre. Spre exemplu, masa la care servesti dulciuri (este preferabil sa incepi cu ele) ar trebui sa includa si legume, cereale integrale etc. Daca mananci dulciuri intre mese, limiteaza aportul caloric la maximum 300-500 de calorii.

3) Obisnuieste-te ca in zilele in care mananci dulciuri sa faci mai multa miscare.

4) Opteaza pentru dulciurile mai bogate in cacao. Acestea au un efect energizant mai puternic la acelasi aport caloric (deoarece cacaoa actioneaza ca stimulator al sistemului nervos central si al metabolismului, accelerand arderile). Exceptia de la aceasta regula general valabila o reprezinta perioadele de canicula (cand este bine sa reduci aportul de cacao).

5) Pregateste-ti singur(a) (acasa) preparatele dulci, astfel incat tu sa controlezi cantitatea de zahar folosita (si, in general, ingredientele care compun reteta) . Poti folosi ceva mai putin zahar si sa compensezi acest lucru printr-un plus de condimente aromate.

You might also like More from author

Comments are closed.