Cum să slăbeşti fără să faci foamea. Lista alimentelor care te ajută să dai jos kilogramele în plus

Majoritatea regimurilor de slăbit se bazază pe foame sau, în cel mai bun caz, pe o listă cu ce nu trebuie să mănânci. Dimpotrivă, nutriţioniştii moderni te sfătuiesc să mănânci şi oferă o listă cu alimente  care nu trebuie evitate în timpul dietei, potrivit ziare.com.
Produsele de pe această listă te ajută nu să slăbeşti şi, în plus,  să-ţi menţii şi o bună stare de sănătate.

Ceai verde

Este cunoscut faptul că ceaiul verde este bogat în atioxidanti, numiţi catechine, care accelerează metabolismul, facilitează arderea rapidă a grăsimior şi reduce nivelul de colesterol activ.

Experţii au stabilit că pierderea în greutate se produce în timp, dacă bei trei ceaiuri pe zi, ceea ce se recomandă chiar prin instrucţiunile de pe ambalajul ceaiului chinezesc. Este recomandat să foloseşti ceai în ambalaj original, pentru a evita variantele contrafăcute.

Cafea neprăjită

O testare făcută în America pe un grup de persoane supraponderale a dovedit că acestea, consumând cafea boabe neprăjită au slăbit 7 kg în 22 săptămâni, fără a modifica altfel regimul alimentar obişnuit.

Boabele de cafea au capacitatea de a reducee absorbţia grăsimilor de către organism şi a glucozei din intestin. Atenţie: dacă boabele sunt vechi şi au prins miros de rânced, consumarea lor nu mai este indicată.

Grapefruit

Influenţa acestui fruct în procesul de slăbire este cunoscută de multă vreme. Experimente făcute în 2004 au dovedit că fructul favorizează conversia alimentelor în energie şi nu depunerea sub formă de grăsimi. În plus, în grapefruit sunt conţinute substanţe care scad trigliceridele, ca limonoids şi licopen. Dacă ţii seama de faptul că o jumătate de grapefruit mijlociu conţine doar 39 calorii, ai motive să consumi în fiecare zi câte unul.

Fasole

Fasolea contituie unul din cele mai bune remedii naturale în lupta împotriva adăugării în greutate, datorită unei substanţe care îndeplineşte anume acest rol. Numele substanţei este holitsistokinina şi stă la baza unor preparate naturiste concepute pentru regimul de slăbire. Dacă mănânci periodic fasole, astfel de preparate nici nu mai sunt necesare. Dar, atenţie, fasolea conţine calorii. Deci, se recoanmda doze mici, zilnice, nu meniuri bogate.

Scorţişoară

Conform unui studiu recent, scorţişoara este un bun regulator al nivelului de insulină, iar un sfert de linguriţă consumată zilnic reduce atât colesterolul, cât şi trigliceridele.

Pentru slăbit, se recomandă zilnic o cupă cu fulgi de ovăz amestecată cu iaurt şi o jumătate de linguriţă de scorţişoară măcinată.

Piper negru
 
Exceptând persoanele cărora condimentele iritante le sunt interzise, piperul negru este unul din ingredientele cele mai indicate pentru slăbit. El stimulează producerea de secreţii atât în gură, cât şi în sistemul digestiv, iar acestea blochează formarea de celule adipoase. În timpul digestiei, piperina, o substanţă conţinută în boabele de piper, monitorizează destinaţia pe care o iau produsele digerate, împiedicând depunerea substanţelor grase.
 
Ciocolată
 
De multă vreme se vorbeşte de faptul că ciocolata îngraşă. Totuşi, studii sistematice au dovedit că sortimentele cu conţinut scăzut de zahăr (ciocolată amăruie sau cea cu conţinut ridicat de cacao) duc la scăderea indicelui masei corporale.
 
Ciocolata conţine acid stearic şi epicatechină, care dezvoltă energie în celule, în locul substanţelor grase. Nutriţioniştii recomandă un regim de 28 de grame de ciocolată neagră zilnic. Atenţie: nu confundaţi ciocolata simplă cu cea umplută sau cu bomboanele umplute, care îngraşă sigur.
 
Pere
 
Perele conţin fibre alimentare care se digeră lent şi, ca urmare, odată mâncate, ele menţin starea de saţietate pentru multă vreme. În afară de aceasta, perele au un bogat conţinut în substanţe minerale. Prezenţa acestora în organism face să nu se mai dezvolte senzaţia de foame. O condiţie obligatorie: perele foarte moi nu sunt indicate, iar cele mai tari trebuie mestecate bine.

You might also like More from author

Comments are closed.