Cele mai bune 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea

Pentru ca e vara, si pentru ca majoritatea dintre noi vrem sa aratam cat mai “definiti” (abdomen plat, muschi reliefati) pentru plaja, piscina sau iesirea la iarba verde, m-am gandit sa fac o lista cu cele mai bune 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea.   Asa ca, fara alte introduceri, uite lista, si cateva explicatii despre cum te poate ajuta fiecare aliment sa dai jos grasimea si sa scoti la iveala muschii pentru care ai lucrat intens pana acum.

 

1) Nuci si seminte

Aici poti include aproape orice aliment din categoria asta: fistic, migdale, alune (dar nu cele prajite in ulei si sarate), caju, seminte de dovleac, seminte de floarea soarelui, etc. De ce? Nucile si semintele te vor tine “plin” pe parcursul zilei, pentru ca sunt foarte consistente. In plus, sunt pline de grasimi sanatoase si minerale.

2) Anumite legume

Sigur, toate legumele sunt foarte bune pentru un regim de definire (si pentru sanatate, in general). Dar, anumite legume, cum ar fi varza, brocolli, conopida, varza de bruxelles, contin fitonutrienti speciali, cum ar fi indole-3-carbinol (I3C), care te ajuta sa lupti impotriva estrogenului din corp (hormon feminin), care e responsabil pentru depunerile de grasime (mai ales in zona burtii). Bunica avea dreptate..mananca-ti legumele!

3) Omletele

Ouale nu sunt “rele”. Exista un mit care zice ca galbenusul nu e bun, pentru ca are colesterol. De fapt, galbenusul este cea mai hranitoare parte a oului, si contine proteina, vitaminele B6, B12, A, D, E, K, cholina, luteina, calciu, fier, fosfor, zinc si acizi grasi omega-3. In plus, sunt destul de satioase. Pe cat posibil, incearca sa mananci oua de tara, vei beneficia de mai multi nutrienti de calitate.

4) Ciocolata neagra

Da, nu e o greseala. Ciocolata neagra e bogata in anti-oxidanti (aproape de 8 ori mai multi decat se gasesc in capsuni), si contine stimulanti care au un efect pozitiv asupra arderilor de grasime, cum ar fi theobromina si cafeina. Contine de asemenea si acid oleic, care este o grasime monosaturata. Ai grija sa alegi ciocolata cu 78% sau mai mult, nivel de cacao.

5) Ceai Verde

Nu numai ca contine un antioxidant puternic, dar multe studii stiintifice au aratat legatura clara intre consumul de ceai verde si arderea mai rapida a grasimilor, incluzand un raport in Jurnalul American de Nutritie Clinica. Acest raport a aratat ca extractul de ceai verde a marit rata metabolica a subiectilor cu 35-43%.

6) Fructele de padure

Capsunile, afinele, zmeura, sunt bogate in fibre (care incetinesc absorbtia zaharului), si sunt pline de vitamine si antioxidanti care te ajuta sa eviti foamea constanta. De multe ori senzatia de foame constanta e data de lipsa de vitamine.

7) Scortisoara

Cercetatorii au descoperit ca scortisoara contine un tip de antioxidant care ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange (glicemia). Pe scurt, o sa depui mai putin grasime.

8 ) Ardeiul iute

Studiile au aratat ca ingredientul activ din ardeiul iute, capsaicina, creste rata metabolica, te ajuta sa arzi mai multe calorii, stabilizeaza nivelul de zahar din sange, si este un puternic antioxidant. Adauga putina “iuteala” vietii tale.

9) Iaurtul

Majoritatea iaurturilor de pe piata nu sunt bune pentru tine, atunci cand vrei sa dai jos grasimea. Sunt pline de zahar (mai ales varietatile “cu fructe”), si ar trebui sa le eviti. In schimb, iaurtul normal sau iaurtul grecesc sunt pline de elemente probiotice, care te ajuta sa arzi grasimea.

10) Somonul

Unul dintre cele mai bune alimente, atunci cand vrei sa scapi de grasime, datorita continutului ridicat de proteina si acizi grasi omega-3. E ca o “portie dubla” de ingrediente de calitate. Multi oameni sunt deficienti in omega-3, si cand incep sa ii adauge in dieta, grasimea incepe sa dispara.

Ei bine, aceasta a fost lista celor 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea mai rapid. Combina consumul acestor alimente cu un program de exercitii, si vei obtine corpul pe care ti-l doresti.

You might also like More from author

Comments are closed.