Câți români mai cumpără produse din carne și lapte cu bon fiscal? Poți avea un răspuns, participând la Meat & Milk 2014 (P)

meat_supermarketProblema cvasigeneralizată a sectoarelor românești de carne și lapte este diminuarea drastică a consumului fiscalizat, singurul care poate da consistență unei afaceri. În contrapondere, extinderea pieței negre și a evaziunii afectează grav afacerile din zona producției primare, a procesatorilor, dar și a retailului care pare a fi găsit o soluție, prin extinderea vânzărilor produselor pe marcă proprie. Pentru a identifica soluții menite să stopeze scăderile din piață, tema generală a zilei de 12 iunie a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care va avea loc în zilele de 11 și 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu, va purta titlul ”Recâștigarea pieței prin îmbunătățirea relației dintre fermieri, procesatori și retail”.

În Ședința generală care va începe la ora 10, doamna Viorica Dăncilă, Europarlamentar, domnul Daniel Botănoiu-Secretar de Stat în MADR, Mihai Alexandru Dunca-Președinte al ANPC, vor analiza cele mai noi măsuri elaborate la nivel european și național pentru optimizarea parteneriatului de pe întregul lanț de afaceri.

În a doua parte a ședinței, reprezentantul companiei Multitech va prezenta noi tehnologii de etichetare, iar compania Sudpack România va prezenta ultimele soluții tehnologice de ambalare a produselor din carne și lapte.

Cele două workshop-uri ale zilei vor detalia tema principală a zilei. Astfel, sub titlul ”Încredere și fidelizare prin calitate și informare corectă”, în cadrul workshop-ului Carne, companiile Cargill, Arctic Store și Transart își vor prezenta cele mai noi soluții tehnologice, iar domnul Cristian Popa va supune atenției participanților ultimele reglementări în materie de etichetare.

Dezbaterea finală a acestei secțiuni se va derula sub genericul ”Cine fură căciula sectorului românesc de carne?”. În fața asistenței vor lua cuvântul domnii Ștefan Pădure-Director Executiv ARC, Liviu Harbuz-Vicepresedintele Comisiei pentru Agricultura si Industrie Alimentara din Camera Deputatilor și un reprezentant al Ministerului Afacerilor Interne. Suntem siguri, titlul va genera numeroase intervenții din sală.

”Globalizarea, între oportunități și limite” va fi tema workshop-ului Lapte, din cea de-a doua zi a Expo-Conferinței. În spațiile de timp rezervate, companiile Danone, Legra Impex și ACO România vor proba, prin prezentările pe care le vor susține, că limite nu și le impun decât aceia care nu realizează importanța interconectării cu ultimele modele de afaceri existente la nivel mondial, prin parteneriate care facilitează accesul la cele mai noi tehnologii.

Workshop-ul se va termina cu dezbaterea ”Echilibrarea balanței dintre marca de firmă și marca proprie”, tema fiind susținută de Dorin Cojocaru-Președinte APRIL și Florin Căpățână-Director Corporate Carrefour. Participanții vor interveni în discuții și vor intra în dialog cu speakerii.

Finalul celei de a doua zi va sintetiza un plus consistent de informație. De aceea, oportunitatea oferită de Agenția infoALIMENT, prin organizarea celui mai important eveniment al anului pentru sectoarele de carne și lapte ale României, trebuie valorificata la maxim, prin prezența la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014. 

You might also like More from author

Comments are closed.