Alerta! 20 de BOMBE CALORICE in meniul tau

sushi Sunt delicioase dar iti pun in pericol silueta.

Cu siguranta sunt prezente permanent in meniul tau, dar trebuie sa le consumi cu moderatie, deoarece dauneaza siluetei.

1. Pizza: Doar o pizza de dimensiuni medii contine peste 800 de calorii, asadar este un adevarat inamic in regimul tau. Incearca sa te lasi ispitita cat mai rar de ea.

 

2. Cartofii prajiti: Iti astampara foamea, dar sunt si ei inclusi pe lista neagra.

4. Untul: Consumat cu regularitate, in cantitati foarte mari untul iti poate aduce un surplus serios de kilograme. Chiar daca este bogat in vitamine, untul contine si foarte multe grasimi.

5. Sushi: Au devenit foarte populare si aparent o portie de sushi este considerata o mancare sanatoasa datorita ingredientelor vegetale. Insa crema de branza, maioneza si fructele de mare ii adauga suficiente calorii.

6. Soia: Chiar daca inlocuieste carnea in mancare si este un aliment de baza in retetele vegetariene, consumata in exces sporeste kilogramele in plus.

7. Sucurile: Bauturile carbogazoase au un continut ridicat de zahar si se numara printre cei mai mari inamici ai siluetei

8. Sandwich-ul: Iti produce senzatia de satietate, insa peste putin timp o sa ti se faca iar foame. In plus, orice sandwich asezonat din plin cu sosuri si carne grasa este o bomba calorica pentru dieta ta.

9. Chips-urile: Pline de grasimi nesaturate, coloranti artificiali si arome, chipsurile nu sunt doar inamicii siluetei, ci si dusmanii unui organism sanatos.

10. Popcorn: Ca si chipsurile, floricelele populare se inscriu din pacate pe lista neagra a bombelor calorice din dieta.

chips

 

11. Produsele de la patiserie: Sunt delicioase dimineata sau seara, cand esti grabita si imediat iti alina senzatia de foame. Gresit, deoarece in loc sa te sature, iti sporesc pofta de mancare.

12. Cerealele: Iti garanteaza un mic dejun satios, dar asta deoarece sunt pline de zahar si grasimi. Daca vrei cu adevarat sa iti protejezi silueta, consuma doar cereale integrale.

13. Ciocolata: Consumata in cantitati industriale ajunge sa dauneze serios siluetei tale. Asadar, incearca sa te limitezi doar la cateva patratele pe saptamana.

 

14. Inghetata: Este un desert racoritor, dar bogat in grasimi si calorii. Inghetata contine foarte mult zahar si de aceea pune silueta in pericol.

15. Milk shake: Un alt desert gustos, bogat in calorii si arome artificiale.

16. Briosele: Sunt gustari reci, potrivite dimineata cand nu ai timp sa iti prepari micul dejun. Totusi, pe cat sunt de gustoase, pe atat sunt de nocive pentru dieta.

briose

17. Clatitele: Se prepara imediat, dar la fel de repede se depun exact unde nu trebuie, asadar nu.

18. Gogosile: Pufoase si aromate, gogosile se incadreaza in categoria dulciurilor care trebuie ocolite cat mai des din cauza continutului ridicat de grasimi.

19. Stafidele: Doar 100 de grame contin 300 de calorii, asadar este cazul sa le reduci din alimentatia ta.

20. Pastele fainoase: Painea, spaghetele si in general majoritatea alimentelor care contin faina, aditivi si foarte putina apa sunt un alt dusman al siluetei.

 

Sursa: http://www.kudika.ro/articol/frumusete~dieta/24255/bombe-de-calorii-in-meniul-tau.html

You might also like More from author

Comments are closed.