Albalact a intrat pe piața sucurilor naturale

suc_fucteDacă americanii de la Coca Cola și-au propus ca, în acest an, să intre pe piața laptelui din Statele Unite cu un lapte cu adaos de proteină, iată o mutare inversă, pe piața din România, din partea companiei Albalact.

Potrivit unui anunț, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – judeţul Alba – n. red.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner.  Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact, citați deZiarul financiar.

Piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri anul trecut şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante. Urăm succes companiei Albalact, odată cu intrarea în această zonă a afacerilor, dar nu înțelegem de ce produsul Frupt a fost așezat spre comercializare în raftul cu lapte de băut, după cum arată imaginea publicată de colegii de la Ziarul financiar. (Sursa: fabricadelapte.ro)

You might also like More from author

Comments are closed.