7 Trucuri care cresc eficienta dietei

FructeRezultatele unei diete depind atat de respectarea sa cu strictete, cat si de “mici ajutoare” de care va puteti folosi (unele dintre aceste trucuri va ajuta inclusiv la urmarea dietei pe o perioada mai lunga de timp) pentru a slabi mai eficient.
Care sunt acele elemente ajutatoare care pot face diferenta atunci cand tineti o dieta?

1) Sarea in bucate este buna daca este… putina. Obisnuiti-va organismul cu un aport de sare mai redus, iar retentia apei va scadea. In felul acesta, veti putea elimina mai usor surplusul de kilograme.

Daca va este greu sa reduceti aportul de sare din considerente de gust, utilizati ceaiuri diuretice (atentie, in acest caz, sa nu faceti exces de asemenea ceaiuri).

2) Beti suficienta apa. Atunci cand va este pofta de dulciuri, constientizati-va starea si aflati daca acea pofta nu are cumva si o componenta data de sete.

3) Faceti in fiecare zi o plimbare – fie ea si scurta – prin aer proaspat, sau, daca nu aveti timp, cateva exercitii de stretching (2 minute de exercitii sunt suficiente). Metabolismul este astfel stimulat pe o perioada mai mare iar nevoia de hrana scade (deoarece capacitatea organismului de a consuma din propriile resurse de grasime creste).

4) Ajutati-va corpul sa intensifice arderile si folosind energizante naturale: ceai verde, kiwi, lamai, ardei, infuzie de macese etc.

5) Foarte important: mancati atunci cand vi se face foame, dar obisnuiti-va organismul cu un orar al meselor care sa nu necesite servirea cinei si a micului dejun in oras.

6) Consumati salate de fiecare data cand acestea se potrivesc cu felul 2 servit. Nu exagerati insa cu salata, deoarece abundenta de fibre poate irita stomacul si contribui la cresterea apetitului. Salatele ar trebui servite fara niciun sos ori topping – putin ulei extravirgin si otet sunt suficiente pentru gust.

7) Nu sariti peste micul dejun. Mai mult, acesta este indicat sa fie cea mai calorica masa a zilei (aceasta nu inseamna ca trebuie sa mancati mult la micul dejun, ci ca raportul caloric dintre micul dejun si pranz/cina sa fie supraunitar).

Liviu Deculescu

 

Sursa: http://www.top-shop.ro/7_trucuri_care_cresc_eficienta_dietei-252973-10339-article.html?csu=general&cex=1093352&med=em&orig=int&vir=no&src=ro_gen_general_em_ts_sa_int_sec_31&referrer=ts_em_75584&utm_source=ts_int&utm_medium=E-mail&utm_campaign=ro_gen_general_em_ts_sa_int_sec_31_1093352&utm_content=ro_ts_nws_06122012_IMailing_1093352&link_id=169992434&esid=75584&ueid=0&uem=&elid=0

You might also like More from author

Comments are closed.