6 Alimente pentru o vedere de vultur

OchiPe masura ce ne petrecem tot mai mult timp in fata ecranelor diverselor aparate electronice, importanta unei diete care sa ia in considerare protejarea ochilor si mentinerea acuitatii vizuale este in crestere.

Care sunt alimentele pe care este necesar sa le consumati in mod regulat pentru a beneficia de o „vedere de vultur”?


1) Pestele oceanic gras, datorita bogatiei in vitamina A, in Omega 3 si in vitamina D. Aceste substante sunt esentiale pentru sanatatea ochilor si performanta vederii. Alegerile cele mai potrivite sunt macroul, codul si heringul, mai ales daca tinem cont ca pestele proaspat preparat in casa este mult mai eficient si sub acest aspect decat conservele.

2) Ouale, prin continutul ridicat de vitamina A si de vitamina D.

3) Ardeii, care ne ofera vitamina C din belsug si pro-vitamina A in cantitati destul de insemnate.

4) Morcovii, mango si portocalele, care sunt o sursa importanta de pro-vitamina A.

5) Nucile, datorita Omega 3 si a beta-carotenului din compozitia lor.

6) Lactatele grase, care au concentratii relativ mari de vitamina A si vitamina D.

Substantele care joaca un rol deosebit in asigurarea sanatatii ochilor si pe care, in acelasi timp, suntem predispusi sa nu ni le asiguram in cantitati suficiente, din cauza stilului actual de a ne hrani sunt vitamina A, Omega 3, vitamina C si vitamina D (cu mentiunea ca vitamina D nu mai reprezinta sub aspect cantitativ o problema atunci cand ne expunem la soare, deoarece ea este sintetizata de organism in prezenta luminii).

You might also like More from author

Comments are closed.