5+5 fructe si legume cu calorii negative

Cand vorbim despre alimente cu calorii negative ne referim la acele alimente care, pe langa faptul ca nu ingrasa, supun corpul unui efort suplimentar, pentru digestia lor organismul arzand mai multe calorii decat aportul lor caloric. Astfel, pentru a procesa un aliment negativ de 100 de calorii, organismul nostru va consuma 200 de calorii. Astfel, are loc procesul de accelerare a arderii grasimilor. Iata 5+5 alimente cu calorii negative care va pot ajuta sa slabiti. 

Morcovi

Mai tineti minte ce ne spuneau mamele noastre cand eram mici? „Mananca morcovi ca sunt foarte buni pentru vedere!” Stiau ele de ce ne zic acest lucru. Morcovii sunt niste legume foarte bogate in betacaroten (precursorul vitaminei A), vitamina B, E, K, acid folic, minerale, fosfor, zinc, mangan, fibre si proteine si sunt cunoscuti pentru faptul ca au un numar mic de calorii, un gust delicios si ca aduc multe beneficii sanatatii. Morcovii imbunatatesc vederea, regleaza somnul, combat anemia, au efect antioxidant, intaresc sistemul imunitar, mentin si redau frumusetea si santatea pielii, combat anemia si constipatia, previn malformatiile fatului etc. Morcovii se consuma proaspeti in salate, in smoothie-uri si in sucuri. Odata fierti, continutul lor de zahar creste si isi pierd proprietatile benefice.

Ananas si mango

Atat ananasul cat si mango sunt doua fructe care ajuta foarte mult digestia. Datorita enzimelor pe care le contin, metabolismul proteinelor si ajuta la procesul de slabire. Aceste doua fructe combat aciditatea gastrica si previn constipatia.

Castravetii

Castravetii fac parte din familia dovleceilor si contin multe fibre, acizi grasi, aminoacizi, vitamine, magneziu, mangan etc. Datorita faptul ca au un continut mare de apa, ei au si foarte putine calorii: 100 de grame au 13 calorii. Castravetele este un aliment foarte gustos si foarte sanatos: el hidrateaza pielea, reduce tensiunea arteriala, este foarte bun in tratamentele cosmetice de infrumusetare, ofera stralucire parului, inchide porii, are efect antitusiv si stimuleaza tranzitul intestinal.

Grapefruit

Grapefruit-ul este cunoscut pentru continutul sau bogat de enzime care ard caloriile, are un continut mare de apa si are putin sodiu. Aparent, aceasta combinatie de caracteristici fac grapefruit-ul un aliment perfect pentru a scapa de kilogramele in plus pentru ca accelereaza metabolismul. Se poate consuma crud, in salate, sub forma de suc sau smoothie. De asemenea, grepfruit-ul este un foarte bun antiseptic, previne aparitia artritei, a cancerului si scade nivelul colesterolului.

Broccoli

Atunci cand aud de broccoli, multi oameni stramba din nas fara sa stie de fapt ca acest aliment este minunat. Broccoli este bogat in vitaminele B, A, C, acid folic, calciu, magneziu, zinc, seleniu, fibre, antioxidanti; cu alte cuvinte, este o sursa importanta de sanatate. Pe langa numarul mic de calorii pe care il are (34 de calorii la 100 de grame), broccoli este un aliat in lupta impotriva kilogramelor. De asemenea, consumul de broccoli previne deteriorarea vederii, aparitia cancerului, imbunateste santatea cardiovasculara, purifica sangele, stimuleaza metabolismul si este un foarte bun antiinflamator. El poate fi consumat crud, in salate, sau preparat (de preferat la aburi, foarte putin – sa isi pastreze culoarea).

Avocado

Avocado este un fruct satios, bogat in grasimi bune care ajuta organismul sa lupte impotriva grasimilor rele. De asemenea, pentru a fi digerat, organismul consuma calorii (pentru a digera 100 de grame de avocado care are 160 de calorii, corpul consuma 200 de calorii). Consumul de avocado accelereaza procesul de pierdere in greutate, trateaza acneea, dermatitele, hraneste pielea, revigoreaza organismul, protejeaza inima si previne imbatranirea prematura si cancerul.

Ardei gras rosu

Ardeiul rosu este o sursa foarte buna de vitamina B6, C, A, E si K, de fibre, folati, fitonutrienti precum licopen, luteina si zeaxitina, are un continut redus de grasimi si de calorii (100 de grame are 31 de calorii). Pe langa faptul ca ardeiul este un aliment cu calorii negative, el are foarte multe beneficii asupra sanatatii: previne cancerul la colon, pancreas, pancreas, previne imbatranirea prematura, infarctul, oboseala cronica, nevralgiile, sterilitatea etc.

Fructe de padure

Fructele de padure sunt foarte cunoscute pentru continutul lor bogat de antioxidanti, minerale si vitamine care stimuleaza metabolismul si ajuta la pierderea in greutate. Din aceasta categorie fac parte afinele, murele, coacazele , zmeura, macesele, fragii, porumbele etc. De asemenea, fructele de padure sunt foarte bune in afectiuni precum oboseala, colesterolul rau, bolile de inima, hipertensiunea, balonarile, cancerul etc.

Rosii

Pe langa faptul ca sunt incredibil de gustoase, rosiile sunt extrem de benefice si pentru sanatatea noastra. Datorita continutului lor de potasiu, magneziu, fier, vitaminele A, B si C, acid folic, antioxidanti si fitosteroli, rosiile ajuta la arderea grasimilor, protejeaza organismul de cancer, de boli cardiovasculare, previn imbatranirea prematura, intareste sistemul imunitar, ajuta la detoxifierea organismului si lupta impotriva colesterolului.

Pepene galben si rosu

Pepenele, galben sau verde, are un continut de 95% de apa si este ideal pentru orice dieta, mai ales in sezonul cald pentru ca este un fruct dulce si foarte racoros. El mai contine zaharuri naturale, enzime, acizi organici care ajuta organismul in procesul de detoxifiere, de intarire a sistemului imunitar si de ardere a grasimilor. De asemenea, el este recomandat persoanelor care au probleme cu rinichii pentru ca este un foarte bun diuretic.

You might also like More from author

Comments are closed.