51 % dintre consumatori vor lapte și lactate fabricate în România

vaci_lapte+iJumătate dintre români, mai precis, 51 % dintre ei, sunt dispuși să facă un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distanțe mai mari, pentru a cumpăra produse românești dintr-un supermarket sau hypermarket, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Originea românească se numără printre cele mai importante criterii – alături de prospețime, gust și varietate – care îi determină pe consumatori să aleagă un anumit supermarket sau hypermarket.

„Importanța criteriului produs în România diferă în funcție de produs. Astfel, respondenții au ales ouăle (56%), carnea (52%), legumele (52%), laptele (51%), fructele (48%), brânza (48%), iaurtul (45%), peștele (32%) și conservele (39%).

Dintre aceștia, românii peste 55 ani consideră  într-o proporție semnificativ mai mare că cel mai important este ca laptele și legumele să fie de proveniență românească, în timp ce persoanele cu vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani preferă carnea și iaurtul de origine autohtonă”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions, citat de revista Progresiv, ciata de fabricadelapte.ro.

You might also like More from author

Comments are closed.