10 aplicații informatice pentru primării și consilii județene

computer-1240311O administrație publică modernă este dependentă de automatizarea proceselor. Iată de ce  a fost realizat un pachet informatic complet dedicat atât primăriilor, cât și consiliilor județene: Modulul de Taxe și impozite, Registrul agricol, Managementul Documentelor și Fluxurilor de Lucru, SIVECO Portal, Platforma colaborativă, Tablou de bord, Conținut digital pentru cursuri, Performanța angajaților, Acces online la informații angajați, Promovarea patrimoniului cultural.

Utilizarea acestor aplicații reduce timpul necesar prelucrării datelor și informațiilor datorită gestionării automatizate a documentelor , asigură un răspuns mai rapid la solicitări și o administrare eficientă a colectării și utilizării taxelor locale, precum și o îmbunătățire semnificativă a nivelului de pregătire a personalului. Primarii vor putea lua decizii mai bune, fundamentate pe indicatori financiari și de performanță.

‘Știm cu toții că exigențele consumatorilor de servicii publice sunt din ce în ce mai ridicate. Tocmai de aceea am dorit să îmbunătățim relația administrație publică — cetățean și în același timp să ușurăm și munca funcționarilor. Soluțiile noastre sunt aliniate la legislația în vigoare și la standardele europene și asigură un control stabil și o comunicare facilă, în timp real, la toate nivelurile de decizie și cu toate categoriile de public. Dorim ca primăriile și consiliile județene să se bucure de toate avantajele pe care le aduc aplicațiile noastre și să le folosească cu încredere”, afirmă Cristina Ițcuș, Director Departament Fonduri Structurale SIVECO România.

Soluțiile informatice dedicate administrației publice pot fi achiziționate utilizând finanțare prin Programul Operațional Regional , Programul Operațional Capacitate Administrativă, Programul Național de Dezvoltare Rurală, Programele de Cooperare Teritorială.

 

You might also like More from author

Comments are closed.