10 alimente care nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie

Ca să te bucuri de o sănătate de fie, alimentaţia ta trebuie să fie variată şi bogată în vitamine. Iată ce trebuie să consumi.

1. Somonul
Peștele este în general fantastic pentru alimentația ta, trebuie să te asiguri că îl consumi de 2-3 ori pe saptamană. 

Așa cum probabil că știi, peștele conţine grăsimi bune, sănătoase. De exemplu, somonul reprezintă o importantă sursă de acizi grași omega 3, care te protejează împotrivă unor boli importante, precum cele de inimă.

2. Fasolea
De fapt, cu cât mănânci mai multă fasole, cu atât trăiești mai mult! Nu, nu este o glumă , fasolea este foarte bună pentru inimă ta, ajută la prevenirea cancerului. Îți regularizează nivelul de zahăr din sânge și îți oferă senzația de sațietate, așa încât nu vei mai suferi de foame necontrolată și pofte.

3. Spanacul
Spanacul reprezintă o sursă excelentă de fier, beta caroten, vitaminele B,C și E, calciu și magneziu.
4.Ceaiul verde
Este energizant, nu are calorii ci o mulțime de beneficii pentru sănătatea ta. Ceaiul reprezintă un aliment anti-alergic, anti-inflamator, care scade tensiunea și îmbunătățește funcțiile inimii.
5. Iaurtul
O gustare excelentă la serviciu sau acasă, iaurtul natural are calciu și alți nutrienți.

6. Nucile
Deși sunt bogate în calorii, nucile reprezintă una dintre cele mai importante surse vegetale de acizi grași omega 3. Mai mult de atât, sunt bogate în fibre (ajută la digestie și sațietate) și proteine, iar conținutul de steroli ajută la reglarea nivelului de colesterol.

7. Broccoli
Studii importante au demonstrat că aportul de calciu are o directă legătură asupra capacității tale de a slăbi. Foarte bogat în calciu, broccoli conține și cantități importante de vitamină C (ajută la absorbția calciului), vitamină A, fibre.

8. Portocalele
Deși foarte ușor de procurat, se pare că nu consumăm suficiențe portocale, dietă noastră fiind săracă în vitamină C. Bea suc proaspăt de portocale, sau, și mai bine, mănâncă portocală întreagă, pulpă acesteia conține de 10 ori mai multă vitamină C decât sucul!

9. Pieptul de curcan
Dacă mănânci piept de curcan la grătar poți să fii sigură că ai făcut una dintre cele mai bune alegeri pentru dietă ta. Pieptul de curcan fără pielița reprezintă una dintre cele mai bune surse de proteine sărace în grăsimi!

10. Ouăle
Considerate a fi proteine pure, ouăle îți oferă nutrienții de care ai nevoie, asigurându-ți totodată senzația de sațietate.Încearcă să mănânci un ou fiert în fiecare dimineață, împreună cu o mică salată de roșii.

You might also like More from author

Comments are closed.